دیجی سرویس

دیجی سرویس

Digiservice
دیجی سرویس

دیجی سرویس

Digiservice

ایربگ تیبا (کیسه هوا)، راهنمای تعمیر و سرویس PDF

ایربگ تیبا (کیسه هوا)، راهنمای تعمیر و سرویس PDF

ایربگ تیبا کتابی که در پیش رو دارید توسط متخصصین گروه خودروسازی سایپا به منظور راهنمایی کارشناسان و تعمیرکاران خودرو تیبا تهیه شده است

دانلود ایربگ تیبا (کیسه هوا)، راهنمای تعمیر و سرویس PDF

ایربگ
تعمیر ایربگ تیبا
تعمیرات
تیبا
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2466 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

ایربگ تیبا (به منظور راهنمایی کارشناسان و تعمیرکاران خودرو)

کتابی که در پیش رو دارید توسط متخصصین گروه خودروسازی سایپا به منظور راهنمایی کارشناسان و تعمیرکاران خودروی

تیبا تهیه و تدوین شده است.

امید است که تعمیرکاران و کارشناسان عزیز با مطالعه دقیق و رجوع مستمر به این کتاب ، روش تعمیرات خود را با دستورات

داده شده در این راهنما هماهنگ کرده تا علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت ، رشد کیفی تعمیرات در کلیه زمینه ها حاصل

گردد.

 

فهرست مطالب :

پیش گفتار

کیسه هوای خودرو

پیش هشدارها

کنترل دستگاه فعال کننده

واحد کنترل الکترونیکی کیسه هوا

اجزاء مدول کیسه هوای تعبیه شده برای محافظت راننده DAB

پیاده و سوار کردن کیسه هوای تعبیه شده برای محافظت راننده DAB

معرفی اجزا سیستم کیسه هوا ی تعبیه شده برای سرنشین جلو PAB

عملکرد کیسه تعبیه شده برای سرنشین جلو

ترتیب سوار کردن مدول کیسه هوا

پیاده کردن کیسه هوای تعبیه شده برای سرنشین جلو PAB

سوار کردن کیسه هوای تعبیه شده برای سرنشین جلو PAB

مسیر عیب یابی

 

موارد احتیاطی عمومی

لطفاً موارد احتیاطی زیر را قبل از انجام سرویس سیستم یکسه ی هوا به دقت بخوانید . دستورات توضیح داده شده در این کتاب راهنما را ملاحظه کنید در غیر اینصورت ممکن است یکسه های هوای بصورت ناگهانی باز و موجب خسارت یا صدمات جانی شود.

• جز در موارد بررسی های الکتر کیی همیشه سوئیچ را در موقعیت OFF قرار داده و کابل منفی را از باطری جدا کنید و حداقل به مدت سه دقیقه قبل از شروع بکار منتظر بمانید.

توجه : محتویات حافظه حتی در صورت کیه سوئیچ در حالت OFF یا کابلهای باطری جدا شوند از بین نمی رود.

 

مشخصات فایل راهنمای تعمیرات و سروی ایربگ (کیسه هوا) تیبا


فرمت فایل : PDF

حجم فایل : ۳٫۰۳ مگابایت

تعداد صفحات : ۲۹ صفحه

زبان : فارسی

دانلود ایربگ تیبا (کیسه هوا)، راهنمای تعمیر و سرویس PDF

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز


طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

دانلود طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز
طرح قبض تاکسی تلفنی به صورت لایه باز  
 لایه باز تاکسی تلفنی 
 رسید تاکسی تلفنی
 رسید لایه باز تاکسی تلفنی
 قبض تاکسی تلفنی
 قبض سرویس تاکسی
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 584 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

طرحی که در اختیار شما قرار گرفته است مناسب صدور قبض سرویس تاکسی است.

این فایل بصورت لایه باز است و محتوای آن آماده چاپ می باشد.

شما می توانید با اعمال تغییرات دلخواه در فایل از آن راحت و سریع استفاده کنید.

اندازه 26 * 9 سانتی متر

رزولیشن 300

قابل ویرایش با فتوشاپ

دانلود طرح قبض تاکسی سرویس به صورت لایه باز

تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت


تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت

تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت 93صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت

تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 209 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 93

توضیحات:

تحقیق با موضوع  کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت

93صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 مقدمه:

       اینک به جرات می توان گفت که اینترنت به  عنوان شگفت انگیز ترین پدیده ارتباطی – اطلاعاتی دهه اخیر بصورت جزء لاینفکی از زندگی تک تک ما درآمده است. تا آنجا که برخی معتقدند ,  برای نسل آینده زندگی بدون اینترنت پوچ , بی معنی و غیر ممکن خواهد بود. اینترنت دارای پتانسیلی قوی جهت ایجاد تحولات اساسی و حتی جایگزینی با وسایل ارتباطی و اطلاع رسانی مانند : رادیو , تلویزیون , تلفن , فکس, ماهواره و حتی ضبط صوت و ویدئو می باشد. کاربردهای وسیع اینترنت مانند ارتباط ویدئویی دیجیتال , پست الکترونیکی , دریافت و ارسال فایل , جستجو در وب و تلفن اینترنتی اکنون در آغاز راه توسعه  و تکامل قرار دارند. برای نمونه تجارت الکترونیکی به تنهایی دنیای تجارت و اقتصاد جهانی رادگرگون کرده است,  به طوری که  با فشار دادن چند دکمه در عرض کمتر از چند ثانیه می توانید مقادیر هنگفتی از اعتبار خود را در سراسر دنیا جابجا کنید. می توان پیش بینی نمود که طی چند سال آینده فقط با گفتن یک نام در گوشی موبایل شخصیتان می توانید از طریق اینترنت به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرار دهید.

      لیکن علیرغم گسترش روزافزون اینترنت از لحاظ سرعت و فراگیر شدن شاهد آنیم که معماری اولیه اینترنت کماکان دست نخورده باقی مانده است و به همین علت زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود حتی در پیشرفته ترین کشورهای دنیا با نیازهای فعلی مطابقت ندارند. اما درکشور ما  به علت عدم اتصال به فیبرهای نوری جهانی که بستر اصلی جابجایی اطلاعات در اینترنت می باشد و  ناهمگونی مراکز مخابراتی بین شهری و درون شهری از لحاظ تجهیزات دیجیتالی و غیره  و همچنین فقدان قوانین بروز و نظارت بر عملکرد سرویس دهندگان ریز و درشت اینترنت که با سرعت قارچ گونه در حال پیدایش هستند,  شاهد آن هستیم که کاربران اینترنت  با وجود پرداخت شارژها و آبونمان های سنگین به سرویس دهندگان از کیفیت پائین سرویس اینترنت رنج برده و حتی در تامین پیش پا افتاده ترین نیازهای خود  مانند خواندن روزانه پست الکترونیکی با مشکلات زیادی مواجه هستند. یکی دیگر از مشکلات کاربران ما عدم وجود ثبات در کیفیت سرویس های ارائه شده می باشد تا جائیکه کمتر سرویس دهنده ای یافت می شود که توانسته باشد کیفیت سرویس های ارائه شده را تضمین نماید ( آنچنان که در سایر کشورها موافقت نامه سطح سرویس (SLA:Service Level Agreement) بین کاربران و سرویس دهندگاه بسته می شود).

فهرست برخی ازمطالب:

 

فصل اول 
 مقدمه 
طرح کلی بحث    
بخش  اول    کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت  
 آشنائی با معماری اینترنت 
   آشنائی با سرویس های کاربردی در اینترنت 
  معرفی 4 پارامتر اصلی کیفیت سرویس 
   آشنایی با معمارهای جدید جهت پشتیبانی QoS در اینترنت
  طبقه بندی کاربران از لحاظ  سطح استفاده آنان از  اینترنت 
بخش  دوم   کیفیت سرویس از دیدگاه  کاربران 
 بررسی اجمالی پارامترهای مواثر در کیفیت سرویس 
    پارامترهای مربوط به عملکرد   (Performance)  
   پارامترهای مربوط به اطمینان و پشتیبانی (Reliability)

فصل اول 
 مقدمه 
طرح کلی بحث    
بخش  اول    کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت  
 آشنائی با معماری اینترنت 
   آشنائی با سرویس های کاربردی در اینترنت   معرفی 4 پارامتر اصلی کیفیت سرویس    آشنایی با معمارهای جدید جهت پشتیبانی QoS در اینترنت
  طبقه بندی کاربران از لحاظ  سطح استفاده آنان از  اینترنت 

بخش  دوم   

کیفیت سرویس از دیدگاه  کاربران  بررسی اجمالی پارامترهای مواثر در کیفیت سرویس 
    پارامترهای مربوط به عملکرد   (Performance)  
   پارامترهای مربوط به اطمینان و پشتیبانی (Reliability)

 

دانلود تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت

تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال

تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال

اجزا، مکانیکی 1 کمپرسور مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشدکه میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار داردمی چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید گاز مرتبا از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گا

دانلود تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال

تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال
تحقیق سرویس و تعمیر یخچال
مقاله درباره سرویس و تعمیر یخچال
تحقیق در مورد سرویس و تعمیر یخچال
مقاله در مورد سرویس و تعمیر یخچال
تحقیق درباره تعمیر یخچال
تحقیق در مورد تعمیر یخچال
تعمیر یخچال
مقاله درباره تعمیر یخچال
تحقیق سرویس یخچال
تحقیق درباره سرویس یخچال
دسته بندی سایر گروه های فنی مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 215 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

اجزا، مکانیکی-     1- کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد.می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا" از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود . روی بدنه کمپرسور معمولا" سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .

2-کندانسور(رادیاتور خنک کننده):از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

3- فیلتر یا درایر:از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل

دانلود تحقیق درباره سرویس و تعمیر یخچال

دانلود تحقیق خلاصه پژوهش بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

خلاصه پروژه بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو   فهرست عناوین و مندرجات 1 مقدمه و سابقه 2 چکیده 3 آلودگی هوا و اثرات منفی آن بر محیط زیست 4 عوامل آلوده کننده هوا 5 آمار خودروهای تهران بزرگ و روش انتخاب 6 شرح دستگاه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری 7 نتایج آزمایشات 8 بحث و نتیجه‌گیری 9 مراجع

دانلود بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

تحقیق بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو
تحقیق درباره بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو
مقاله درباره بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو
مقاله بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو
دسته بندی سایر گروه های فنی مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

خلاصه پروژه بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

 

 

 

فهرست عناوین و مندرجات

1- مقدمه و سابقه

2- چکیده

3- آلودگی هوا و اثرات منفی آن بر محیط زیست

4- عوامل آلوده کننده هوا

5- آمار خودروهای تهران بزرگ و روش انتخاب

6- شرح دستگاه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری

7- نتایج آزمایشات

8- بحث و نتیجه‌گیری

9- مراجع

 

 

 

 

 

 

1- مقدمه و سابقه

این گزارش مرتبط با بند (4- ج) مهندسی می‌باشد. هدف از تهیه این گزارش، مطالعه و تدوین اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد پیشینة اجرای طرح‌های مشابه بوده؛ تا بتوان دیدی جامع نسبت به مراحل انجام پروژه‌های مشابه به‌دست آورده و در نهایت بتوان این پروژة در دست اجرا (BE1) را به صورت جامع و حتی کاملتر از موارد مشابه قبلی انجام داد. همچنین این مطالعه کمک می‌کند که از انجام کارهای تکراری (در صورت وجود ) خودداری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- چکیده

گزارش بررسی میزان کاهش آلاینده‌های خروجی اگزوز در اثر سرویس و تنظیم موتور خودرو شامل دو قسمت عمده می‌باشد. قسمت اول توسط شرکت کنترل ترافیک تهران به تشریح متد انتخاب خودروهایی که آزمایشات برروی آن‌ها انجام می‌شود پرداخته و نتایج حاصل از بررسی وضعیت سلامت فنی خودروهای بنزینی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. قسمت دوم ارائة نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده در پژوهشگاه صنعت نفت برروی خودروهای انتخابی و تحلیل آن‌ها می‌باشد.

درقسمت اول، یعنی متد انتخاب خودروهایی که آزمایشات برروی آن‌ها صورت گرفته، ابتدا خودروهایی که تعداد آن‌ها بسیار کم است از سیستم حذف گردیده‌اند. سپس جامعه مورد بررسی را به9 نوع اتومبیل (2 نوع ایرانی و 7 نوع خارجی) طبقه‌بندی کرده‌اند. این 9 نوع عبارتند از پیکان، رنو، پژو، تویوتا، شورلت، نیسان، ب.ام.و ، مزدا و جیپ . این خودروها در سه دهه 40-49 ، 50-59 ، 60-69 و70-71 مد نظر قرارگرفته‌اند چون از نظر فراوانی تجمعی، دارای اکثریت مطلق از نظر تعداد می‌باشند. در نهایت این جامعه به 17 زیرمجموعه تقسیم شده‌است که 7 نمونه از آن‌ها مربوط به پیکان و رنو و 9 نمونه دیگر مربوط به دیگر خودروهای

دانلود بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو